MiA 2013 3 dny, 4 lidé, 300 km, 10.000 vm


Komentář

Ve středu večer jsme se z Tlučné po okreskách a objížďkách celkem svižně přesunuli do Rakouska, kde jsme se pár set kilometrů povozili stovkou po placené dálnici, abychom večer zakotvili v Heiligenblutu.
Ráno hned po snídani jsme začali stoupat – všechno jsme zvládli, jen stoupání na Kaiser-Franz-Josefs-Höhe bylo otravné a závěrečná galerie byla celkem masakrální…
Odpoledne, po koupeli v ledovcové řece, jsme se přesunuli o 140 km jihovýchodně do Itálie. Cestou bylo pohodových 36 °C a tak se nám jelo fajn.
PS: Tak že prý moje verze popisu dostatečně nevystihuje realitu. Dobře, přidáme i verze konkurenční…   --Martin

Cítil jsem se naprosto v pohodě a tak jsem se snažil ostatním dopřát dostatek času na regeneraci po náročném výjezdu na Hochtor.   --Honza

Přesun – Nalodili jsme se v očekávaném termínu, multi-umleitung-obohacená cesta naštěstí nebyla předzvěstí dalších komplikací, vše jsme si vybrali v relativně neškodné podobě krátkého zdržení. Penzion příjemný.
Hochtor – Snídaně pozitivní, technika nestávkovala, drobné čekání na spolujezdce cestou nahoru u mýtnice a za kruháčem bylo očekávatelné a délkou nepřekročilo přijatelnou mez, na Hochtoru nevadilo. První kilometr se mi jelo dobře, pak už celý den (po zahřátí) výborně, sjezdy bezpečné, řidiči – krom NL – ohleduplní s dostatečným bočním odstupem. Sjezd po kostkách v ploužící se koloně aut z Edelweißu lahůdkový, bolely mě prsty od brždění. Protivítr v galerii před KFJ-Höhe měl jisté náznaky brutality, jel jsem vestoje ~7 km/hod. Závěrečná koupel v říčce vynikající, venku cca +32 °C. Bez bolestí, opruzenin, křečí, pohoda. Ale tabletový Isostar není úplně ono. Je dobře, že jsme vyjeli relativně brzy ráno. Od 2 200 m.n.m. už výkon lehce klesá, vzduch je řidší. Rozkvetlé vysokohorské louky jsou parádní, spousty hořců a kýchavic.
Telemetrie:
na Hochtor 1:38, AVS=10,28, trvale 8+ km/hod, první průjezd 14 °C, skoro jasno a mírný vítr, druhý 17,1 °C – předpověď jim vyšla!
celkem: (z HT do první serpentiny za Fuscher Lacke mi nešel tachometr, bez tohoto úseku) AVS=15,4, MX=72,76, T=4:03, AVCad=59   --Ivan